My Life Now

Alla inlägg den 26 februari 2011

Av Aspegren - 26 februari 2011 21:15

            Igår kväll så åkte jag & Mathilda med familjen till en jättefin resturang som var ett steakhouse :) God mat och varje portion var super mkt :P Så jag blev mätt på halva mig huvudrätt, resten står i kylen som ska ätas till middag idag om en stund ! Såhär på semester så blir det aldrig riktiga tider med frukost, lunch lr middag ;) men de e lite de som e härligt !


Imorse så tog jag och Mathilda en frukost på Starbucks och sedan blev det en liten promenad :) Gick hem för att slappa och sedan inväntade vi lunch med Kortney som blev sushi och sedan vidare till ett annat köpcenter med Victoria secret :P Det blev lite underkläder där och tröjor på PacSun :) Även smycke på Hallmark, sweet !


Nu sitter vi bara hemma och kollar film ! imon ska vi tre till Hollywood-skylten, Hollywood Blvd och Los Angelese downtown, ska bli riktigt kul att se den stora staden som innehåller mer personer än hela Sverige xD Känn er små där på andra sidan ;)


MåBäst<3


Häftigt träd som vi passerade imorse :)


Frukost på Starbucks !


Shoppingens resultat idag (A)


Utsikten kvällstid som jag bor i under mina 5dagar i LA (lr det ligger 1h utanför, skönare att bo här som familj)

Ovido - Quiz & Flashcards