My Life Now

Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Aspegren - 25 februari 2011 18:30

Den förvirrade Anna har utelämnat viktig info :P


Nr1: I onsdags så hade jag tillbringat 6månader i USA !! Vilket känns SÅÅ jädrans nice :) Halva tiden har gått (A) Jag har haft upp&ner dagar och det har verkligen varit en berg&dalbana :) !! Men jag har klarat det, vilket känns super bra <3


Nr2: Helgen före min födelsedag så har jag, Lua, Sandra och Ethan bokat biljetter i San Jose för att kolla på The Sharks :D Vilket känns super härligt, vi ska tillbringa en natt på hotell och kanske se Santa Cruz dagen efter :) detta känns som ett väldigt bra sätt att fira sin 20årsdag när man inte kan gå på systemet och köpa alkohol för man äntligen har tillåtelse till det <3


Idag var jag och Mathilda i Santa Monica  :) Det regnade viket va lite tråkigt, men inte så mkt folk och vi åt på Bubba Gumb som va häftigt :)

Bara lite små bilder, kmr mer sen :)


        


MåBäst<3

Ovido - Quiz & Flashcards