My Life Now

Direktlänk till inlägg 7 december 2013

Hemtentamen...

Av Aspegren - 7 december 2013 15:24

Igår fick vi hemtentan, så bäst att sätta igång direkt :P Blev middag och plugga med Jesper och en sneakpeak på Idol då och då för att se hur det gick för dom i finalen! Har en vecka på oss att göra tentan, men bäst at börja direkt annars sitter man där sista dagen och det kan jag inte för då är det julbord med styrelsen :) 

Somnade tidigt och sov länge, så skönt och det känns som kroppen behöver det :) Men nu kan jag böja knäna i alla fall och nästan stå på tå så det går verkligen på rätt håll :) 

Idag blev det mys med Vickan, kollade Mr Grinch och åt kebab :) Va länge sen nu så det satt fint ! Väl hemma så blir det mer plugg på hemtentan :) Sånt underbart liv man har på helgerna som student ;) Kanske njuter med en Whiskey ikväll eftersom det är första dagen på 2månader som jag inte ätit någon värktablett! :D 


MåBäst<3


Gjort denna underbara granen med de jag ska tillbringa massa tid med i USA :) 
Längtar :) Kommer bli super kul! :D


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aspegren - 11 december 2013 09:53


Ikväll blir det biomys :) The Hobbit:  The Desolation of Smaug som gäller :) Kollade på första filmen i måndags för att fräscha upp minnet, så nu är jag redo för att se fortsättningen :D Få väl skriva sen hur den var, men avslöjar jag för mycket så l...

Av Aspegren - 5 december 2013 09:26

Hur "gammal" jag än må vara så är det alltid lika roligt att vakna upp och kolla på julkalendern i December :)  Idag gjorde Björn Gustafsson debut i den, så det kan nog bli lite komisk också :)    I skolan är det bara en uppsats, en presentatio...

Av Aspegren - 4 december 2013 17:23

Imorgon är det bara 2v kvar till jag åker till USA :D Så det är bara att tänka positivt och fortsätta kämpa!   Var hos doktorn idag (igen)! Känns som jag känner hela vårdcentralen nu och halva sjukhuset så mycket som jag farit runt! Ryhov, doktor...

Av Aspegren - 26 november 2013 17:17

Var för en vecka sedan, fasiken vad tiden går fort för det känns som den var igår! Men middagen blev lyckad, massa skratt, fina tal och mingeltävlingen med styrelsens egenmålade tavlor var succé! Alla har en konstnärlig sida om man vill iaf :)    ...

Av Aspegren - 17 november 2013 14:35

Massa fix med teknologmiddagen som är på onsdag! Bordsplacering av 80 pers var inte det enklaste men det löste sig galant :) Och massa namnskyltar och var vid borden alla ska sitta tar ett tag att skriva :P Men det gör ju inte så mycket när man inte ...

Skapa flashcards