My Life Now

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Aspegren - 18 februari 2011 21:45

Kör lite bildregn nu när de funkar :P


Glömt lägga upp från mötet i Januari då vi var på inomhus klättrning (A)

Jag och Louise på första, lite tävling "först-till-toppen" som avslutning :)

Sen Crasy gruppbild :) Sen normal gruppbild på oss Aupairer som var från CC den gången och vår LCC Julie :)


Sen har vi stormen som var påväg in och e nu heltäckande över Tahoe och hela jädrans området ! De e JÄTTE skoj med ny snö, dock har det snöat 3dygn på raken.. vilket man kan få LITE panik över då vägarna e kaos även om alla ha 4-hjulsdrift och massa plogbilar överallt !! Det har snöat KONSTANT och jag har fått ställa in torsdagens och kvällens planer pga detta :( Så jag håller på att bli galen i mitt hus då jag inte kmr ngnstans ! Kollat Grey's anatomy och när t.o.m inte det gör mig på bättre humör så vet jag inte ! Om jag ha otur så e barnens skidskola inställd imon, så jag kan inte åka.. jaja, jag e här för att jobba men FYFAn va jag längtar till LA med fröken Karlsson !! :) Så håll tummarna med mig att skidskolan e som vanligt imon :)


Innan stormen, knappt ngn snö alls och vårväder ute ! Vinden i Lake tahoe och Truckee River på vägen till Squaw !



Detta var första dagen i snökaoset efter typ 14h snöande ! sen byggde jag och barnen en igloo ! Det roligaste e att detta hålet var igentäppt dagen efter och ni e de nog svårt att hitta ! Jag ska ta ett kort imon och visa er, jag ljuger inte om jag säger att de e 2meter nyfallen snö på 3dygn! Mina spår från mitt hus till stora huset täcktes på 30min när jag gick in för att äta middag ikväll :O fattar ni vilken snömassa vi pratar om !!


           

Mina kuddar till min värdflicka och min värdmamma, håller på med värdpojkens, men den e precis nystartad !


MåBäst<3                 

Ovido - Quiz & Flashcards