My Life Now

Alla inlägg under maj 2011

Av Aspegren - 22 maj 2011 20:49

I fredags var det bara en slappekväll med Så ska det låta och en film :) Därför blev ju lördagen helt fullpackad med saker att göra :P Jag och pappa fixade taket i tv-rummet, hade bara 18st brädor kvar när vi var klara och det såg riktigt bra ut :) Vid halv 4 kom Linnea hit för att vara beredda vid kvart i 4 ! Då hämtade Emil&Makke oss och så bar det av mot Bromölla för att kolla på Pirates of Carribean, på främmande vatten ! Den var hyfsat bra, men inget jag skulle se igen. Efter det begav vi oss till Katrin's och hämtade lite Pizzor :) Åkte hem till mig, åt och kollade på Sherlock Holmes (A) Såg bara halva, för sen var sällskapet tvugna att åka hem ! Men ska kolla andra halvan snart igen, för den verkade riktigt bra :)


Idag blev det en morgonpromenad med Makke runt Mörrum, massa prat om Allt&Inget (A) Väl hemma igen så blev det lite jobb med takpanel igen innan jag skulle börja baka min kladdkaka som skulle bjudas till Mormor&Morfar ! För idag så har dom varit förlovade i 50år <3 Helt fantastiskt underbart (A)


En super helg och hela veckan, skönt det !

Jobbat på AAK i 3v, vilket känns som att tiden gått VÄLDIGT fort !


MåBäst <3

Av Aspegren - 13 maj 2011 17:44

Nu har en hel jobbevecka gått igen! Det gick snabbt, fast helgen lär ju gå ännu snabbare xD Men denna veckan så har det även varit Mörrums Dag i almenackan :) Det är en lite marknad i byn, väldigt mysigt att bara gå igenom 1-2ggr ! Viket jag gjorde :) Snacka om att marknadsgodis och remmar är det bästa köpet på hela marknaden (A)


Igår hejade jag oxå på Saade i Eurovisions delfinal :)

Fan vilken tur att han gick vidare asså! Dock tkr jag låten e lite enformig, men den e ju hyfsat bra iaf :) Norge skulle oxå gått vidare, men tyvärr :(


Annars så söker jag lägenhet i Gbg :) Så det ska bli finfint att flytta dit till hösten (A) Nästa projekt är redan igång !! NICE!


MåBäst<3

AAK

Av Aspegren - 6 maj 2011 20:07

Denna veckan har varit händelserik :)

I måndags gjorde jag massa av saker som jag dragit på sen jag kom hem från USA, men de är nu gjort och har bara lite grann av det som skulle göras kvar :P På måndag em ringde de från AAK och undrade om jag kunde börja jobba på tisdagen ! Självklart blev det ett JA !!!

Så min vecka har bestått av jobbet :), gått promenad med Linnea, sprungit till tåget med Lisa och konduktör fick sitt skratt på dagen :D Men det bjuder vi på :)


Men nu efter en veckas jobb, lr ialla fall 4dagar xD Kmr fredagskvällen bestå av slapp och film efter en springrunda och en jädrigt god middag <3


MåBäst<3 

Av Aspegren - 1 maj 2011 19:29

Förra veckan va de två dagars jobb på dagiset :) Det gick bra, men tyvärr så hade de inget mer just då :( Men jag hoppas på ett jobb snart igen!!


Men min helg har varit toppen :) Åkte upp till Gbg fredag och träffade Paula (A) Vi gick på AfterWork, köpte lite fredagsgodis och sen gick vi hem till hennes och Jonas lägenhet för att kolla film och en massa prat :)

På Lördagen så blev det Liseberg, med utmaning på 5-kamp mellan mig, Paula, Anna G och Jonas ! Så grymt skoj :D tyvärr så blev de inte bra resultat för min del, men kom iaf inte sist :) !! Från Liseberg så går vi totalt emot strömmen på Avenyn mot centralen när alla ska kolla på Majfirandet från Chalmers, men jag och Anna bestämde oss för att åka hem till henne istället som bor lite utanför Gbg :P Så det blev hyrfilm istället med massa godsaker och lite vitt vin :)

Idag så blev det bara en massa prat och sedan begav vi oss mot stationen för att jag skulle hinna med mitt tåg :)


En SuperDuper helg har det varit i Gbg <3 Älskar staden och e såå glad att jag ska dit snart igen (A)


MåBäst <3


   

En toppen dag på Liseberg med 5-kamp <3

Ovido - Quiz & Flashcards