My Life Now

Alla inlägg under april 2009

Av Aspegren - 29 april 2009 23:06

Det kan inte va tråkigare än att vara sjuk.. "/

Och inte roligare än när de e valborg, okey om de vatt skola men då missar man ändå en del..

Imon e de studiedag.. ska nog upp och slå lite golfbollar, så man börjar komma ifrom till sommaren ! :D

Sen på kvällen bli det grill, så hoppas på fint väder och att jag må lite bättre.. Missade ju filmkvällen idag tack vare min feber :( Tråkigt.. så hoppas de bli ngt filmtittande snart igen..

Nu måste jag sova.. och hoppas på ett mirkael att va helt frisk imon (A)


Ha de bäst, nana sött <3

Av Aspegren - 22 april 2009 20:18

Dock va de en vecka och 1 dag sedan jag tog mitt körkort, klarade uppkörningen !

Det känns så sjukt overkligt, att man få sitta själv i den där bilen :) Men samtidigt sjukt härligt... att kunna köra iväg själv och vara oberoende av föräldrarna !

Idag ha jag tagit hand om mina barn, bollgympan plus matta/trampett, det kmr gå jätte bra. Tränar ett bra tag till, för barnen är så grymt duktiga!

Dock e de MaD-prov imon "/ Vilket känns hyfsat stabilt.. Men vi få hoppas på de bästa..


Annars lever livet, och allt e upp&ner :(


Ha de bäst <3

Av Aspegren - 8 april 2009 08:35

såklart e man glad över att ha lov !! Men va fan.. detta jädra väder :( Kunde de inte regna när man gick i skolan och sen vara så dunder fint väder på lovet.. men tydligen så tyckte inte vädret att de skulle bli så :(

Jaja.. därför få man sitta inne även på lovet !

Ska snart till stan för att köra på Bodekull :P Simon va sjuk, så fick köra me Sandra igen :D Men de kmr gå finfint <3

Inte mkt kvar nu ;) Så JÄDRA skönt asså.. !!!!

Sen bär det av till Asarum, plugga lite ma-disk me Anton och sen förmodligen gå en promenad !!

Sen ha jag ingen aning va som händer mer på lovet "/ Iaf basta på fredag me Annie, Filip, Anton och kanske Tina, Pinnen och David ;)


Ha de bäst <3

Av Aspegren - 6 april 2009 20:48

Igå började man med att stiga upp och ta bussen till asarum klockan 11 :) Skoj skoj, vi handlade tacosaker och snacks till filmdagen.. som skulle börja klockan 3 :P

När alla hade kommit (som skulle kommit vid 3) var klockan 4 xD Två filmer innan matlagningen började och sen började vi en film vid 22-tiden ! De sista stack klockan 02.30 ;)
tkr detta ska göras om :D super duper skoj!

Idag ha ju påsklovet börjat me.. kmr bli ngt pluggande.. men inte så mkt !


Ha de bäst <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards