My Life Now

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Aspegren - 20 februari 2011 08:30

Igår så sken solen igen, så jädrans härligt ! Truckee e tillbaka till sitt normala väder med 2m extra snö :) Så snowboarden kom ut ur garaget och det blev 2h åk i Northstar !! Med massa pudersnö så man blir heltäckt om man ramlar xD Såklart "råkade" jag tappa balansen och hamnade rakt ner i snön, tog mig nog 10min att ställa mig upp och åka vidare helt slut för att ha kämpat sig upp :)


Idag skiner solen igen, sitter och pratar med Mamsen på skype och ska snart äta frukost och bege mig till skidbackarna om 1h :) Ska förmodligen låna Ethans skidor idag då han jobbar och jag kan åka :P Slipper hyra då vi har typ samma storlek, så få väl ge honom en middag lr ngt sen (A) Härligt med massa vänner så man kan ha saker att göra :)


 

Skugga uppe på toppen av Northstar, ska ta mig ner oxå i all pudersnö :) !  


The Yurt som tillhör Martis Camp, dit jag åker varje dag för att åka bräda :) trevliga människor som jobbar där !



   

Tomtenissen Manfred som upplever snökaoset <3 Tack mormor !



  

Blommor, teckning från H och Manfred :)


MåBäst<3


Ovido - Quiz & Flashcards