My Life Now

Alla inlägg den 11 februari 2011

<3

Av Aspegren - 11 februari 2011 07:45

Sen i tisdags så har jag haft matteklass, som e skoj men språket e lite svårt och de e alltid svårt att veta vad man ska kunna med ny lärare :P Men jag ska klara det ändå :)


I onsdags så blev det snowboardåkning, dock e de väldigt isigt nu :( för ha inte haft en riktig snöstorm på 1,5månad !!! Men ska kanske komma 3feet nästa vecka, de e ungefär 1m tror jag xD Måtten e fortfarande inget jag lärt mig för de finns ingen mening, bara konstiga USA som använder dom ;)

På kvällen blev det att fixa sig lite för jag skulle ut och äta med Eileen och Ali :) Två härliga tjejer som verkligen kan förgylla dagen ! Vi åkte till Southlake och åt på Bridgecenter, första gången jag var där men deras hamburgare var toppen (A) I bilen dit bev det prat om massa saker, killar var ETT stort samtalsämne :P


Igår så slappade jag mest, åkte skidor med barnen och min värdmamma och det var toppen väder ! Dock så crashade H första åket och hennes skidglassögon knäcktes :O Lite shockad e man ju men vi gjorde et ttill åk och sedan kollade hon på film i the Yurt som tillhör Martis Camp, så jag gick i 1,5h och pratade med alla som jobbade där :P Sen hämtade Eileen mig för min bil var på oljebytning! Efter det var jag ledig och åkte hem,tränade, pluggade och fixade lite på saken jag ska ge till min värdmamma i fördelsedagspresent !


Det värsta med igår var att när jag loggade in på facebook så var det ett mail om en av aupairerna som var på skolan med mig, hon bodde i LV och jag träffade henne när jag var där över Thanksgiving i November ! Tjejen var helt underbar och var härlig att prata med, jag hade ju inte sett henne sen skolan i NY men vi pratade på och allt var normalt och super :) I mailet igår fick jag reda på att hon hade gått bort :'( Känns så hemskt att sånt ska kunna hända en som inte är så gammal... livet e inte rättvist :( Jag kmr tänka på dig och tack för att jag fick lära känna dig <3


MåBäst <3

Älskar er alla & ta hand om er (A)

Ovido - Quiz & Flashcards