My Life Now

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Aspegren - 8 februari 2011 10:30

I söndags så körde jag barnen till skidskolan och sen blev det hem och plugga ! Så jag kunde utnyttja min lediga dag (måndagen) till roliga saker :) Efter plugget så blev det att hämta barnen från skidskolan och sedan hem för att slappa :) Körde till The Lost Library för att ha varm choklad och sedan hem för Super Bowl ! Mina värdföräldrar kom hem och det blev popcorn till middag och super Bowl på tv:n :) Känns fortf konstigt med popcorn till middag, men vant mig lite mer iaf xD !

Super Bowl e ju något helt sjukt och det e någon VÄLDIGT stor pengasumma de lägger på hela den där dagen !! Reklamen som sänds e specialgjord för SuperBowl och den kostar typ 3miljoner dollar för företagen :O Men ALLA kollar ju typ på super bowl, så de e väl värt det !


På Måndagen som var min lediga dag blev det träning och sedan ner till Reno för att vara med Mariana :) !! Åkte till Kohls, Ross och Ben Franklin :P Köpte kläder och sysaker som jag ska fixa lite till min värdfamilj :) Min värdmamma har nämligen sin födelsedag snart :) !! Efter all shopping och lunch på favvostället qdoba så blev det tbx till Truckee för att träffa Ethan och Chris :) Blev pizza och film, Inglorius Basterds (stavning kanske fel xD)... En brutal film dock, men ändå lte intressant :) Skojigt va de iaf med lite sällskap !!


MåBäst<3

Ovido - Quiz & Flashcards