My Life Now

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Aspegren - 21 februari 2011 19:45

Med snälla kompisar och massa busiga killar som verkligen kan förgylla mina dagar här i Truckee ! Det lär vara svårt att förklara detta så ni verkligen förstår man igår hade jag min härligaste dag här i Truckee :) Den innehöll att Ethan lånade ut sina skidor till mig, vilket var väldigt snällt av honom då han egentligen inte har någon aning om hur "duktig" jag är eller om jag ska förstöra dom xD Men då vi har samma storlek i skor och han e en snäll kille så fick jag låna dom :) Så efter fem åk i backarna e jag HELT slut och inser genast vad Mams&Paps sa när de pratade om mjölksyra efter 5sekunder i backen ;) Det e MKT jobbigare med skidor än snowboard, så jag e nog skyldig dom en förlåtelse (A)

För att stödda mig lite så skickar jag ett sms till Mams där det står "skidor, varm choklad och solsken :) Jag klagar inte <3" Svaret blev "Din pappa gillar inte dig just nu ;)" Jag älskar mina päron <3 Med lite slapp så ringer en Mathilda Karlssons om just nu befinner sig i LA och jag ska ner dit på onsdag (blev två dagar tidigare :D :D :D ) När jag pratar med henne så går Jeff förbi och tror att han härmar mig, låter som kinesiska för mig xD

Väl ombytt till normala skor så blir det snöbollskrig med Ethan och Jeff, vilket e skoj ! Sen så springer Ethan och hämtar min bil medans jag fixar lite annat :P När jag ska stiga in i bilen så e Jeff helt borta (jag tänker egentligen inte på det då, men efteråt så fattade jag en del) Jag säger hej då och kastar en sista snöboll.. stiger in i bilen och ska köra hem :) Då e de någon som hoppar upp från baksätet och skrämmer mig rejält mkt, denna någon e Jeff xD Efter jag hämtat andan så kollar jag ut, så står Ethan och en annan person (vet inte namnet :( ) vikta av skratt !! Snacka om att de planerade det :P Men jag kör därifrån med ett leende på läpparna och skrattar hela vägen hem (A) För de där två killarna gör verkligen mina dagar vid The Yurt <3


Även idag åkta jag skidor och så har jag packat lite ! LA snart och även pratat med fröken K :) Just nu planerar vi en resa ner till San José i mars för att kolla NHL hockey :) Vilket gör min pappa lite mer avundsjuk ;) Ska kanske sluta skryta, men jag e såå glad att det händer massa saker just nu :)


MåBäst <3

Ska försöka ta ett kort på dessa busiga killar så alla få se hur de ser ut, inte roligt att bara läsa om personer som man inte vet utseendet på :)

Ovido - Quiz & Flashcards