My Life Now

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Aspegren - 3 februari 2011 10:15

Snart ska jag bege mig ut i backen, efter jag hämtat barnen ! Tordagar e våran Northstar dag så vi åker alltid tsm då :) Super skoj ! Helgen som var kom lite mer snö, så backarna e redan bättre och inte så isiga :D Känns lite mer som vinter nu och inte vår/sommar !

I måndags var jag ledig så det blev plugg, träning och ner till Reno för Sushi med Ethan och Chris :) Två härliga killar som bara pratar strunt ÄRLIGT talat xD ! Men de e skoj, känns som man har brorsan min jämte sig i bilen (A)

I tisdags var det även 1feb (för er som missat de), vilket betyder att de redan gått 1månad av det nya året :O HERREGUD asså !!!! Jaja, tiden går fort och ibland e man glad över det och i nästa sekund så tkr man att den kan sakta ner lite ! Ngt jag har förstått e att man blir väldigt splittrad över vad man vill när man lever i ett annat land och jobbar ! Du kmr in i samhälet ganska fort och eftert nästan halva tiden så vet du var du hittar allt och trivs :) Truckee e en super härlig "by" och med skidområdet nära så trivs jag :) Sommaren ska tydligen inte vara så fel heller :)


Ha de bäst, måste dra nu !

Vi säger Puss&Hej Leverpastej <3


MåBäst<3

Ovido - Quiz & Flashcards