My Life Now

Alla inlägg under mars 2010

UUF

Av Aspegren - 30 mars 2010 23:24

Sitter på Fridhemsplan i Sthlm och ska varva ner efter en fullpackad dag :) Helkul ha de vatt :) Härliga människor, saker att göra (lite segt ibland kan de va) och ibland ngn ledig timme struttar man runt i centrum.. om det går att säga var centrum ligger i Sthlm xD

Det har varit utställning på tekniska museet två dagar, packades ner idag ! Med aktiviteter på kvällarna och väldigt mkt prat/kortspel som lett till sena kvällar :) Trots sömnbrist så ha de varit GRYMT HÄRLIGT :) Spelade laserdome idag :) och såklart vannlaget jag va me i :D Bäst är vi !!


Hoppas alla ni där hemma ha de bra :) MåBäst <3

Av Aspegren - 27 mars 2010 19:59

En underbar kväll blev de igå :) men åkte hem tidigt för skulle ju ta tåget idag halv 12 och fixa de sista :)  Suttit på tåget, uscha inte skoj :( Men fick fina uppdateringar av V <3 Helt underbart att tävlingen gick såå bra :) Mina småbarn kom 1:a och jag blev såå grymt ledsen att jag inte fick va me "/ Men att de gick såå bra är jag såå dunderglad över :)

Så gått runt lite i Sthlm :) Hyfsat härlig stad :) Åt mat på ngt kebab ställe och köpte snacks på vägen till Fridhemsplan :) Ett härligt vandrarhem faktiskt :P Så snart e de Earth Hour och vi har redan tänt värmeljus och sa spela lite scippo :) Imon bär det av till Tekniska museet :P Sätta upp projektet och träffa resten av ungdomarna som ska ställa ut :)


MåBäst&HaDeBäst <3 

Av Aspegren - 26 mars 2010 16:06

FyB prov imorse... de kändes helt okey !! Så hoppas på de bästa :) Sen va de en lektion och sen lunch :) Gick till stan och besökte H&M som precis öppnat, skönt att slippa köra iväg för att kunna handla kläder på H&M !! Köpte saker som behövdes innan resväskan skulle stängas till Sthlm-resan :)

Hem och packat klart, fixat inför imon och den va jag ju tvungen att fixa mig själv :) Ikväll bli de middag me 5 underbara tjejer <3 och sen vidare till Mingel för en liten drink :) Tyvärr så måste man hem tidigt :( Men kvällen kmr ändå bli en underbar upplevelse :)


Ha de Bäst <3

Av Aspegren - 25 mars 2010 20:18

För ett år sedan stod jag och klassen i centrala London och hade en helt underbar klassresa :) Sakerna som hände där, upplevelsen och stunderna var helt underbara <3 En resa jag aldrig kmr att glömma, den kmr alltid att finns i mitt minne !! När jag tänker på det så längtar jag tbx dit.. att springa runt i alla affärer, se på alla byggnader som är så speciellt för London och gå runt i trädgården som är till drottningen !! Tack för den underbara resan vänner <3

Må Bäst Mina Älskade Vänner <3 

P.s Så glad när jag fick brevet från CC idag och hade blivit antagen :) Nu gäller det att hitta en underbar familj med super härliga barn (A)



Av Aspegren - 24 mars 2010 15:15

Onsdag och två saker kvar innan resan till Sthlm bär av !! Sitter me ShA hemtenta samtidigt som jag kollar på NewMoon :) Precis fått den, grymt bra !! Måste börja packa oxå, vet inte vad som måste med "/ Men finklännig tydligen ! Men gillar fortfarande inte att jag missa tävlingen med mina barn :( Tråkigt, så jag ska hålla sms:kontakt med T&V :D !!

Annars e jag superglad över att snön nästan är borta <3 Våren är påväg och solen sticker till&med fram bakom molnen :) Kan inte bli härligare :)


MåBäst <3

Av Aspegren - 21 mars 2010 21:37

Imon e min födelsedag och man kan inte ha kalas på kvällen pga skola, fritidsaktiviteter osv :( Så därför bjöd jag en LTEN del av släkten hit på kalas :) kusinerna, morföräldrarna och min familj.. förutom min bror!! Han stod i Uppsala och kolla på bandy.. jag skrattade åt honom eftersom där var värsta snökaoset xD Men jag tkr inte de e bra att de ska köra hem, inte i de vädret iaf "/ !!

Iaf, kalaset var bra:) Tårta, kakor och kaffe/te <3 Fick en finservice av famo&fafa, den var faktiskt snygg :D Av momo&mofa fick jag den älskade Grey's anatomy serien :) Säsong 1-3 <3 ILoveIt <3

Imon bli de skola, plugga som ett as !! Men en vecka kvar :) Sen bli de Sthlm och sen bli de LOV !!! såå gittigt :) Bara att bita ihop och se glad ut :)


Hade även en SuperDuper dag med gymnastikbarnen idag.. :) tsm me T&V så kunde de inte bli 2,5 h roligare matta/trampett :D Tack för en underbar dag allesammans (A)


Live,Love&Laugh <3

Av Aspegren - 20 mars 2010 20:23

Kollar på körslaget just nu :) skoj att de ha satt igång igen :) Men sen bli de nog film, själv eller inte.. pallar inte bry mig !! Men till gårdagen, en helt underbar dag :)

Efter skola blev de lunch me mams :) Senare på kvällen blev de middag hos V med T och mig som sällskap :) Tacopaj med sallad till huvudrätt, som var helt jävla god asså <3 Sen blev e maränger (om de stavas så xD ) och glass till efterrätt med Lets dance på Tv :P med trevlig sällskap och stimmiga som vi e, var lets dance jädrigt trevligt att kolla på !! Spec när Willy åkte ut, okey att han ha försökt och verkligen vill göra bra ifrån sig.. Men han va inte på samma nivå som Claudia och Mattias :P Så jag blev överlycklig när röstningen var över :D :D :D

Över till idag då de blev en tripp till krisitanstad me päronen :) Letade skor och att jag hittade ett par vårskor var bra, men att jag hittade ett par skor till balen som var DUNDER fina men inte i rätt storlek "/ Blää asså !!! That's life, jag hittar säkert ngr andra snart !!

Nu ska jag gosa ner mig i soffan och bara slappa :)


Puss till världen, ha de bäst <3

Av Aspegren - 18 mars 2010 21:58

Slutliga projektredovisningen idag, såå skönt att de e över !! :D Känslan har släppt, iofs så har jag massa annat nu.. men det behöver iaf inte blandas med projektet !! *JIPPIE*

När jag slutat så skulle jag möta papsen i stan, då jag behövde inhandla ett par nya springskor eftersom mina var TOTALT uppsletna.. Vilket jag egentligen vill blunda för eftersom nya löpskor kostar en del :S Men ett måste är ett måste och jag begav mig in till stan :P Tidig som jag blev gick jag väldigt långsamt, med ipoden i pluggad och lyssnade på härliga LeonaLewis <3 

När jag går förbi en trappuppgång får jag syn på en gammal tant som håller på att gå ut med sin rullator och försöker komma ut genom dörren... Såg krångligt ut då hon skulle hålla upp dörren, få ut rullatorn och få med sin väska !! Usch vad jobbigt tyckte jag, så hjälpsam som jag är stannar jag och håller upp dörren :) Så att hon kan ta väskan och gå ner för trappan med rullatorn (A) Såklart tackade hon så mycket och gick vidare på sin promenad medan jag traskade vidare mot intersport för att vänta på papsen :)


MåBäst&HaDeBäst <3

Ovido - Quiz & Flashcards