My Life Now

Alla inlägg under september 2013

Av Aspegren - 27 september 2013 13:25

Denna veckan har jag kommit igång med träningen :) Riktigt skönt! Ett pass om dagen, ska bara läsa på så jag kan lägga upp träningen rätt också :P Men tur jag har tre styrketränande killar i min krets som hjälper till! Känns att det tar och att jag inte tränat med vikter på några år xD 


Så det har mest varit skola, plugg och träning :) Och sen köpa capsbiljett till HI LIFE '13 sista caps! De hade typ 350st och ändå var det 6st som inte fick! Snacka eftertraktat :D
Sen i onsdagskväll blev det överraskningsfest för Linnea som fyllde år och utgång på Aka :) Gansks mycket folk då alla fått CSN och förmodligen sin sista sommarjobbslön :P 

Ikväll blir det workwork och imorgon kör vi teambuildning med HI TECH :D 


Hittat ännu en bra låt, mycket lugna/härliga låtar på min spotify just nu :) Vet att jag kanske är lite sen med vissa låtar jag lägger upp men man hittar inte alltid låtarna när de är nya utan när de börjar spelas på svensk radio (typ 3månader efter release!)


Ylvis - The fox , rolig låt och bara att de kommer på idéen xD



MåBäst<3

Av Aspegren - 22 september 2013 23:10

Haft en underbar helg med skratt, prat och mys i Västerås :)
Hälsade på Linnea och Philip som hade inflyttningsfest för deras nya lägenhet :) skönt att komma iväg från Jkpg och se andra delar av Sverige!

Även hittat den låten, känns som en grymt bra text! Lyssna och se om ni känner igen er (A)


MåBäst<3

Av Aspegren - 16 september 2013 21:39

Nu har det varit full fart, fast ni som känner mig vet ju att jag alltid har något att göra :) Fast jag trivs med det och det är jag själv som planerar in det så kan inte klaga :P 


Fast just nu sitter jag och lyssnar på Madilyn Bailey :) Jesper introducerade henne på youtube! Riktigt go röst och tåls att lyssna på :) 


Var hemma förra helgen, onsdag till söndag, och hade det hur myyys som helst :) Skönt att bara komma hem, vara, gå i naturen, njuta av ån och alla andra saker man kan göra på landet :) Träffade farmor och mormor&morfar :) Morfar och mormor gjorde kroppkakor, lika gott som alltid och kom knappt ur stolen för var så mätt :P 

Med skolan började hela styrelsearbetet och nu är det lite att fixa hela tiden :) Vilket är hur roligt som helst! Ni som går på JTH borde komma inom HI SHOPen och kolla :) 


Annars består dagarna av plugg, skola, träning, jobb och träffa vänner såklart :) I helgen blev det ett superskoj pass på Harrys i lördags och en slappkväll i fredags :) 

Blivit kladdkakemiddag i veckan som gått, en jobbdag och nu håller jag på att packa för Vås till helgen :) 


   
Två bilder på mamma och hon blir bra på båda, 10st bilder på mig&papsen men vi blir inte bra på samma bild xD Helt klart fotografen det är fel på !! Vi (jag och pappa) har flera situationer som bevisar detta :D

  Ett grymt gott vin för det priset, bör testas :) Hela Karlshamn beställer det så det är inte beställningsvara där längre :P Grand Zin!! 

         

Hittat en bra inflyttningspresent till Linnea&Philip i Vås :) Den få jag inte glömma ! 


MåBäst<3


Ovido - Quiz & Flashcards