My Life Now

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Aspegren - 17 februari 2011 19:30

Nu kör vi nytt snökaos i Truckee och hela jädra sierra bergen :D Jag e superglad för det, då snön behövdes och jag vill så åka mer bräda !! Åkte lite idag fetr jag jobbat, grymt mkt powder.. Så härligt med ny snö, men de e jobbigt att åka i det ! Få ju typ hoppa runt brädan för att svänga och man blir begravd för att jag inte e expert på att åka i powdersnö xD men efter ett antal fall och begravningar i snön så klarade jag 2åk :)


Barnens skola har varit inställd i 2dagar nu pga konstant snönederbörd :P Men vi har byggt igloos och lekt ute i snön och efteråt så kollade vi på film och gosade i soffan ! I vardagsrummet finns det 2soffor och 2fåtöljer, jag,H&W delar alltså på samma fåtölj ! jag i botten med två barn på varsitt knä, snacka om att man känner sig älskad <3 !!  I detta fallet så vill man bara att värdmamman ska råka komma hem 3h tidigare och se hur barnen kan bete sig med en (A) Men det hände ju bara i min fantasi xD


Annars så händer de inte så mkt, lite småstart på packningen till LA och kollar på en Sharksmatch på tvn :) Vi försöker att hitta en helg då jag, Ethan, Sandra och Lua kan få ledigt och åka ner till San Jose för att kolla på en match ! Ska bli såå coolt :) och jag ska så mobba min pappa och bror för att jag ska se en match ! Men det e inte mer än rättvist då de gick på en NHL-match i Toronto och fick en autograf med Mats Sundin och jag var för liten för att de skulle spendera så "mkt" pengar på mig xD Så de kan faktiskt vara lite tysta, men snäll som jag e så blir det förmodligen en souvenir till dom :) Ska köpa den monsta jag hittar ;)


MåBäst <3


Tyvärr så strular bildsaken här, lägger upp bilder på igloos, snökaos och mötet vi hade i helgen nästa gång !

Ovido - Quiz & Flashcards