My Life Now

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2010

Lightning&Thunder !

Av Aspegren - 4 oktober 2010 20:45

Dagen har spenderats nere i Reno med Mariana, Latichia och Doughlas! Var ledig så ville hitta på ngt, så Mariana visade oss deras nya hus i Reno och sen blev de lunch på en Mexikansk resturang som var super god :) Va inte en snabbmatskedja, så där fick de tummen-upp :) Åt en Burrito och de va ju tur att jag va hungrig, för här e allting gigantiskt ! Jag åkte vi vidare till Michaels, där jag såg 5 rader med scraping (A) Så ska nog dit och köpa lite så jag kan fixa lite saker :) Vidare till Ross där jag hittade en härlig lilla/svart klänning efter mkt hjälp av Mariana och många vändor till provrummet !

Var hemma runt 5-tiden för jag ville äta middag med familjen, denna veckan är K's mamma här så träffade henne för första gången ! Trevligt och så berättade hon för mig att K hade sagt väldigt bra saker om mig, det kändes toppen att höra.. För alla dagar känns de inte som man gör allt man borde, säger rätt saker till barnen osv ! Men tydligen så är jag duktig och det känns som att K är den sorts person som säger om hon tkr ngt är fel och borde ändras !


När jag kom hem från Reno så kmr H fram till mig och säger "Jag e verkligen ledsem, jag råkade öppna ditt paket" Jag förstod inte först förrän jag såg de rosa/blåa pappret som jag köpt i Sverige och som Mamsen sagt till mig att hon svept in mitt paket i som de skickade ! Självklart va de lugnt, eftersom jag vet att H ÄLSKAR att öppna paket <3 Lite synd att de kom en måndag, för nu måste jag vänta till helgen innan jag kan äta SALTLAKRITSEN <3


MåBäst<3

 
 
Ingen bild

mams

6 oktober 2010 08:53

Jag gillar nedräkningen till julafton!!! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aspegren - 11 december 2013 09:53


Ikväll blir det biomys :) The Hobbit:  The Desolation of Smaug som gäller :) Kollade på första filmen i måndags för att fräscha upp minnet, så nu är jag redo för att se fortsättningen :D Få väl skriva sen hur den var, men avslöjar jag för mycket så l...

Av Aspegren - 7 december 2013 15:24


Igår fick vi hemtentan, så bäst att sätta igång direkt :P Blev middag och plugga med Jesper och en sneakpeak på Idol då och då för att se hur det gick för dom i finalen! Har en vecka på oss att göra tentan, men bäst at börja direkt annars sitter man ...

Av Aspegren - 5 december 2013 09:26

Hur "gammal" jag än må vara så är det alltid lika roligt att vakna upp och kolla på julkalendern i December :)  Idag gjorde Björn Gustafsson debut i den, så det kan nog bli lite komisk också :)    I skolan är det bara en uppsats, en presentatio...

Av Aspegren - 4 december 2013 17:23

Imorgon är det bara 2v kvar till jag åker till USA :D Så det är bara att tänka positivt och fortsätta kämpa!   Var hos doktorn idag (igen)! Känns som jag känner hela vårdcentralen nu och halva sjukhuset så mycket som jag farit runt! Ryhov, doktor...

Av Aspegren - 26 november 2013 17:17

Var för en vecka sedan, fasiken vad tiden går fort för det känns som den var igår! Men middagen blev lyckad, massa skratt, fina tal och mingeltävlingen med styrelsens egenmålade tavlor var succé! Alla har en konstnärlig sida om man vill iaf :)    ...

Ovido - Quiz & Flashcards