My Life Now

Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Aspegren - 18 oktober 2010 15:00

Sitter i min säng och kollar på Grey's anatomy efter en toppen helg som avslutades idag då Mariana körde hem mig, jag tränade kom hem och åt lunch samtidigt som jag skypade me Mams&Paps och efter ett tag blev det lite prat me mormor&morfar oxå :)

Helgen har bestått av arbete i fredags som var toppen :) Jobbade även halv dagen på lördagen och efter det så blev det ner till Reno till Marianas och Sams nya hus ! De ha precis flyttat så hjälpte de med alla sakerna de hade, som var en del mer än vad de trodde :P Men huset e stort så de kmr bli finfint :D Dock ska de fixa en del innan de kan placera ut allting, så nästa helg blir de målarparty (A) Toppenskoj tkr jag !

På söndagen var det mer fick i trädgården som e stor runt deras hus, sen blev jag bjuden på all-you-can-eat-sushi som var super och mer flyttande av saker till nya huset :) På kvällen ville vi spela the Mexican Train, ett skojigt spel som jag lärde mig i Sverige hos familjen Högstedth 3veckor innan jag åkte hit :) Men i all röran med flyttlådor och Mariana som visste att hon lagt de ngnstans där hon skulle hitta de så vi kunde spela det, så fann vi inte spelet ! Det får bli en annan gång, men de e ju så typiskt att man inte hittar de när man vill :P


Nu ska jag vidare in till truckee och fixa lite saker :) !


MåBäst <3



Lite bilder, de får prata för sig själva för nu måste jag verkligen dra mig vidare till byn :)


            

Ovido - Quiz & Flashcards