My Life Now

Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av Aspegren - 23 oktober 2010 19:00

Idag har jag varit i USA i 2månader, vilket känns helt sjukt ! Tiden har gått så fort att jag inte kan fatta att de redan gått 2månader, men samtidigt känns de som jag varit här mkt längre nu när man kommit in i allting och trivs så bra med människorna runtomkring mig :) <3

Igå så tog jag de bara lugnt, jag jobbade kanske 2h men sen när K&J kom hem så var jag hemma med dom och åt middag och kollade tv :) Var super trevligt ! Alla behövde sömn så familjen la sig runt 8 och då satte jag mig och åt godis, kollade lite mer tv, satt&sydde och åt mitt svenska godis :D Gott kan jag tillägga ! Jag känner mig lite tantig med sysaken, men de gör så jag har ngt att göra och den kmr va toppenfin när den e klar :)

Igår städade jag även min bil, den var ju lite smutsig kan man säga men den blev super fin när jag var klar ! Igår var en väldigt härlig slappdag med ngr få ärende som behövdes göras och bara ta de lugnt :)


Idag kmr bli ännu en toppen dag, även om vädret inte e kanon (det regnar och e molnigt "/ ) Men ska träffa två härliga tjejer ikväll så det kmr bli skoj (A)


MåBäst <3

Ovido - Quiz & Flashcards