My Life Now

Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Aspegren - 25 oktober 2010 09:15

Igår var jag ledig, så efter skype me både Vicki i Oslo och Mamsen i Mörrum som va toppen skoj att se de båda :) Satte jag mig i bilen och körde till Reno ! Först Walmart för att skriva ut ngr bilder till skolan och sen till Sam&Mariana då jag skulle hjälpa dom med att måla deras nya hus invändigt !! Skojigt var det, men har nog lite ont i kroppen för det idag xD ! Sånt får man räkna med, men det var världens bästa dag för paint-party för det regnade hela dagen och kvällen och det regnade även i lördags typ hela dagen !! De sa att de inte regnat så mkt här på JÄTTE länge :P Men jag som kmr från Sverige e ju van vid regn sa jag..

Middag blev det för vi ordnade en liten BBQ i ösregnet med deras gasolgrill :D


Körde hem igå kväll och som tur va hade allt vatten från vägen försvunnit men det började bli lite kallt och det blåste så in I !!! Väl hemma så blev det Pretty Woman och sen somnade jag av utmattning.

Det härligaste var imorse när jag vaknade så ser jag snö utanför fönstret :) Inte så värst mkt, men lite iaf ! Vilket betyder att vädret börjar ändras lite iaf från de varma dagarna som är här på sommaren :) Men de lär nog smälta bort idag för solen skiner redan och alla snömolnen är borta !


MåBäst<3

Ovido - Quiz & Flashcards