My Life Now

Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av Aspegren - 28 oktober 2010 22:00

Torsdag kvall, men for mig raknas detta som en fredagskvall ! Idag har jag lamnat barnen och K&J pa flygplatsen i Truckee for de skulle flyga ner till Disneyland i LA :) Sitter just nu sjalv i huset, men de kanns helt underbart faktiskt ! Efter jag lamnat dom sa tranade jag, tog ett bad och fixade min svenska maltid med lax&potatis <3 Och vit sas och steka championer (A) Sa jadra super gott det var ! Eftersom detta e min fredagskvall sa at jag aven mitt svenska godis som min alskade mams skickat till mig :) Men nu e de slut, bra e val de for jag e inte sa mkt hemma de narmaste veckorna :P


Idag var det Halloween-party pa Pre-K (fore dagis skola) med H och sen hamtade jag ven W hem for han madde inte sa bra ! Men sa fort vi kom hem hade han valdigt mkt energi, men formodligen var det bara for att han tog influensa-sprutan igar :P Men det gick bra, vi fixade flator H's har och hennes latsas har som hon fick pa partyt :)

Det var roligt att lyssna pa dom idag, nar vi va pa Pre-K sa H till mig att hin tyckte de va synd att jag inte skulle till Disneyland med dom ! Jag tankte inte sa mkt mer pa det, men nar vi var hemma och fixade flatorna sa aven W att de va synd att jag inte skulle aka med dom ! Sa jag tog tillfallet att fraga och da namnade bade H&W att det e roligt att ha mig nara och att jag skulle tanka pa alla roliga saker som vi kunde gjort tillsammans :D Snacka om att de va roligt att hora, aven om det tagit 2 manader att fa barnen att saga det och trivas i mitt sallskap sa har det SAA varit vart det !! Snack om att de orden gjorde min dag <3


Live,Love&Laugh<3

Ovido - Quiz & Flashcards