My Life Now

Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Aspegren - 19 oktober 2010 20:00

Jobbat nastan hela dagen, borjade kl 11 imorse och jobbar fortfarande.. barnen ligger och sover men foraldrarna har ngt viktigt mote sa sitter vid datorn pa min fina arbetstid ! Idag var det latt att lagga dom, sa vid 7 var de i sangs och SOV !! :D HURRA till mig <3

Sjalv tkr jag att alla dagar ser likadana ut, jobbar, tranar, lagar mat och kaske traffa ngn kompis annars sa kollr jag pa tv :P Men nar jag pratar med folket i Sverige sa tkr de att de hander sa mkt har hos mig xD Jag ha alltid ngt att gora lr se fram emot :P Nar jag tanker efter sa ha de ju faktiskt ratt, men de kanns aldrig sovm de !! Fast idag ha de verkligen bara varit en sadan trana&jobba-dag, men de ha varit skont for hade inte traffat familjen pa 2,5dagar.. sakna faktiskt dom ! Kandes skont att ha den kanslan (A) Den kanske andrades lite efter att ha fatt tjata massa saker till barnen, men den finns fortfarande kvar nu.. I slutet av denna dagen !


Vill saga att de e roligt me alla som laser bloggen, fa alltid hora fran min mamma och mormor att folk sager till dom att de ha last bloggen osv ! :D Bli s glad med alla tankar folk skickar till mig hemifran <3 Det betyder verkligen MKT <3


Live,Love&Laugh <3

P.s Ha du hittat delarna..? :D

Ovido - Quiz & Flashcards