My Life Now

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Aspegren - 10 oktober 2010 20:30

Nu har solen börjat skina igen efter att ovädret! Vilket gör mig glad :) De e tydligen storm på vintern vissa dagar eller på eftermiddagarna men solen skiner en del oxå :) Jag längtar efter vintern så jag kan åka lite snowboard <3

Eftersom de va ett tag sen jag skrev så ha jag lovat mig själv att försöka skriva lite varannan dag framöver ! Men vissa dagar vet man inte va man ska skriva för mina dagar här e min vardag, men för er e den främmande, medans jag inte tkr de e ngt att skriva om för att de händer mig varje dag eller känns normalt ! Dock lever jag ju ett helt annat liv här än vad jag gör hemma.. Men efter 1,5 månad så e de normalt !

Veckan ha gått fort och de e en del jobb, träning och träffa vänner ! Försöker fortfarande hitta massa folk så jag kan umgås me lite olika människor här :) Dessa 7dagarna har bestått av besök från K's mamma från östkusten under barnens lov, massa projekt stora som små! Fika med Stina&Martina som pluggar på colleget här :) Många träffar me Josie, underbar brasiliansk tjej som bor nära mig när hon är här i Truckee ! Vi va nere i Reno och åt på Outback, grymt bra mat (steakhouse) och vidare till The Summit för bio. Kollade på the Scoial Network, hyfsat bra film, de va roligt att se den bara för att man verkligen använder Facebook så mkt nuförtiden! Men de finns en del andra filmer jag oxå vill se :P Bion i Reno är rättså stor så de finns allting ngt att kolla på och det krm nya filmer hela tiden :D !


MåBäst <3

Ovido - Quiz & Flashcards