My Life Now

Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av Aspegren - 31 oktober 2010 21:49

Idag e de en väldigt lugn dag :) Kom hem igår vid 11-tiden och vaknade imorse utvilad ! Åkte till SafeWay efter frukosten och köpte frukt så det finns när familjen kmr hem efter deras mini weekend :) Så fram tills nu har jag bara kollat på tv och tagit de lugnt, ska bege mig till TheLostLibary snart och läsa lite !


Igår var det LCC-möte i Reno, träffade en av aupairerna här för första gången ! Vi bor lite långt ifrån varann, så aldrig träffats innan. Dock fick vi reda på på mötet att vi ska byta LCC, grymt tråkigt :( Men som tur e så ska hon inte flytta, så vi kan fortf träffa henne om vi vill :D ! På Lcc-mötet så kom även Anna G med systrar, de ska tillbringa 2v här i truckee på semetser :) Vilket gör mig glad att träffa henne igen ! Så efter mötet så åkte jag till deras stuga och åt middag och spelade plump, verkligen svensk kväll med massa fniss mellan syskonen ! Va härligt att se !


Glömde även skriva att idag e de 2månader kvar till nyårsafton, snacka om att detta året har gått/går fort !!!

Det va även grymt skoj i torsdags när jag kollade på flickan som lekte med elden på USA's netflex (internet-tv typ).. innan filmen början letar jag efter om man kan få svensk text på den eller engelsk för de e lättare att hänga med då :P I mitt sökande så börjar de prata svenska på tv, med engelsk text xD ! Jag gissar att amerikaner inte är så mkt i dubbande som tyskarna är :P Så jag kollade på en svensk film, men svenskt tal i USA, snacka om orginellt :D


MåBäst <3

Ovido - Quiz & Flashcards