My Life Now

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Aspegren - 3 oktober 2010 14:15

Så fort Oktober anlände till Lake Tahoe och Truckee så har vädret vänt totalt !! Regnet i 2dagar nu, molnen svävar omkring runt träden :P Solen skiner lite ibland, så igå fick jag en bra bild me moln bland träd, solsken och regnbåge :)



H fyllde år igå, så det blev Barbie-tårta, massa presenter, kakor och pizza :) På eftermiddagen så träffade jag Josie, Mariana och Sam på Oktoberfest i Squaw Valley :) Massa folk, normala som onormala ! Denna oktoberfest är sponsrad av ngt företag från Tyskland, så var massa folk me folkdräkter från Europa (Såg de iaf ut som) Sen började de ösregna, så vi åkte hem och åt lite Brasiliansk mat med Brieost och kex som jag längtat efter i en vecka :) Super gott, sen blev de bubbelkar och film !


Josie, Mariana och Jag på okoberfesten i Squaw :) Nästa bild är Josie, Sam och Mariana! Sen fick vi josie till att gå och sätta sig me pojken i badkaret för han samlade bilder me folk som vågade sätta sig i badkaret me honom xD Här ser vi en av de amerikanerna som gör lite konstiga saker som jag går och skrattar åt typ varje dag !




   


Barbitårtan, datorn ville inte sammarbeta och vända den ! Men ni ser ju hur den ser ut :) Och Ballongerna ! Viktig kan jag säga, för H sprang runt me Ballongen som de stod Happy Birthday på hela dagen <3


Igår gick jag runt hela dagen och tyckte de kunde snöa istället för att regna, medans alla de andra sa till mig "du vet inte va du ber om!" xD Tydligen kan de komma 2meter under en snöstorm här :) Jag längtar faktiskt efter att se detta plus att jag vill ut i backen och åka snowboard :D (A) Men jag kan väl stå ut me att vänta till november :)

Ska snart köra och köpa lite lunch/middag, men ha inte bestämt mig än va jag vill ha ! Tacobell, port of subs lr ngt annat smarrigt ;) Det finns såå svåra val här i livet ibland xD !         



Jag och H pärlar typ varje dag :P Så dessa 5 figurerna gjrode vi ngn dag innan hennes födelsedag ! De blåa var slut, så vi va tvungna att låtsas att de svarta i stjärnan är blått för vi ville göra en svenskflagga :P Men till hennes B-day så köpte jag nya blå pärlor, så nu kan vi göra en riktig svenskflagga!!

Den andra bilden är från min lilla shopping tur nere i Reno med Karmen :) Va tvungen att köpa strumpor, men de blev lite andra saker oxå xD

      



MåBäst<3

Ovido - Quiz & Flashcards