My Life Now

Alla inlägg under januari 2010

Av Aspegren - 4 januari 2010 19:28

känslan, den e otrolig!! igå när jag såg backarna när vi kom så va de en underbar känsla som fyllde mig :) att veta att idag skulle jag stå i dom och bara åka !! härlig känsla, i love it <3
vatt i backen i ca 6h idag :) skönt :) ha precis ätit lite efterrätt, mkt energi behövs !! va ute och gick en runda nyss, nästan lika skönt de oxå xD Men de roligaste idag, när vi kmr till McDonken så står 5st STORA plogmaskiner där, de e på middag xD !! de e ju inte små de där sakerna :P sen när vi kmr tbx 1h senare typ så är alla borta :O jag kollar upp i backen och ser dom där :P de förbereder backarna som jag ska åka i imorgon <3

älskar mina vänner <3 ni är guld värda (A)

Av Aspegren - 3 januari 2010 20:08

sitter i sängen i stugan, precis bastat och de va skönt :) bilenfärden började kl 5 imorse "/ lite jobbigt, men ha typ sovit hela vägen :P kom fram halv 4 och fick inte nycklen förrän 4 xD!! men sen packade vi in allt och gick ner för att hyra utrustningen :) hon älskar snowboard, de e underbart att åka och jag bara längtar till backen imon <3 De öppnar kl9, ska försöka vara där innan 10 iaf :P

ska ner och kolla på tv snart och sen bli de nog sova :P trött, även om jag sovit i bilen mer än halva färden xD!!

Det är iaf mkt snö, vädret e fint och jag älskar mijlön här :) (A) En helt annan sak än solsemester :P det går inte att jämföra och både alternativen är lika lockande :D

Sov gott folket, imon bli de backen <3

Av Aspegren - 1 januari 2010 17:05

ett nytt år, ett nytt decenium :) det känns bra :)
NYår igå gick super bra, bättre än väntat :) även om man litar på sina kompisar som kan ju alltid ngt gå fel, men det blev kanon igå!! Endast mkt och stå i att laga mat till 17st pers, men det gick helt okey.. verkade som alla tyckte de va gott och att de gick att äta :) stå på berget vid nyår och kolla på massa raketer va härligt !! skönt att jag fick ner alla 17 pers dit <3 trevligt, skumpa och allt :)

Nu sa jag bege mig till bastun med S&F :) skojigt :) vet inte om ngr andra hänger på.. det märker vi hos F snart :) så precis pakat väskan, bytt om och ska snart köra iväg :P

Igå kom jag ocg två vänner fram till att mmkt händer under 2010, en del positiva och negativa saker !! sista halvåret på gymnasiumet, STUDENTEN (men detta innebär oxå att klassen splittras), ett sommarlov som kmr vara härligt och umgås så mkt som möjligt innan alla försvinner :( för då ska e de ju många som ska åka iväg.. jag ska förmodligen till England :)

2010 här kmr vi!!

Ovido - Quiz & Flashcards