My Life Now

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Aspegren - 21 januari 2010 18:16

Ännu en skoldag.. men som tur väl finns det saker att göra på fritiden :) Idag ska vi basta igen :) så härligt att man bara kan dra ihop ett gäng på ngr dagar !! underbara kompisar alltså <3

Var hemma vid kvart över tre, lagade mat och sen tränade jag !! Nu sitter jag här och ska snart lägga mig och läsa en bok :) Men 5 över 7 beger jag mig ut för att hämta upp fyra stycken på cägen till bastun :) Sen kmr de tre till från ett annat håll xD !! Så därför ska jag lägga mig och läsa för att tiden ska gå snabbt :P allting redan packat allt, för att bara kunna åka :)

Sen e de helg, underbart :) Man kan träna vilken tid man vill, man ha inga läxor och man ungås med sina vänner <3 På lördag kmr V&T, så ska vi laga tacos och ha en myskväll :) Imon bli det en filmkväll här hemma med trevligt sällskap :)

Ovido - Quiz & Flashcards