My Life Now

Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Aspegren - 23 januari 2010 10:59

Jag mailade ngr AuPair organisationer i höstas, jag fick svar och började ställa in mig på England, där jag kunde jobba i ett halvår, lära mig engelska och tjäna lite pengar ! Men nu när det börjar närma sig (ska försöka åka i augusti), så ska man ta kontakt me organisationerna igen.. Då svarar inte de som har hand om AuPairer i England, vilket inte ger förtroende och när jag hade kontakt med de i höstas så va de ju bra!

Så nu får jag förmodligen börja ställa om mig själv, eftersom jag vill jobba som aupair så dras det mot USA nu! Enda nackdelen är att man måste vara där ett år, vilket jag tkr e lite jobbigt ! Men det känns ändå som en helt underbar upplevelse, det krävs att tänka på :) Fördelen är att jag har mer än 200h, vilket behövs i barnerfarenhet för att man ska få jobba... Så det e ju en bra bit på vägen, och engelskan kmr att finnas hos mig när jag behöver den :)


Ha de bäst :) och tack för en trevlig kväll igå :)

Ovido - Quiz & Flashcards