My Life Now

Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Aspegren - 5 januari 2010 18:02

slappar, skönt !! att bara ta de lugnt för att man varit igång.. de e helt okey! inte vatt i backen mer än 2h idag "/ men de kan bero på att de e mellan -18 till -22gradert här !! kallt, men med rätt kläder bli de super :) fast min näsa höll på att frya rejält idag :S blev lite rädd.. så fick värma den !! Jag vill ju vara rädd om mitt ansikte, iaf så att det klarar sig utan köldskador.. imon skulle de tydligen bli ännu kallare "/ men det klarar jag, kläder och omsorg så bli allt kanon!! hittade en underbar röd vbacke idag :) den va grymt bra, inte så många som åkte där.. så den va inte uppanvänd xD

Nu ska jag läsa lite, sen kolla film kanske lr spela spel med resten av folket i stugan :) nana sött vänner och okända <3 ha de bäst :)

Ovido - Quiz & Flashcards