My Life Now

Alla inlägg den 29 januari 2010

Av Aspegren - 29 januari 2010 16:08

Super glad, först och främst för att de e helg :) Sen för att jag pratat med en som bokar utlandsresor, så jag ska nog åka utomlands med L v.19 :) Innan studenten och balen :)

Jag hämtade min klänning igå, så dunderfin den e !! Really Love it <3 Super najs, så nöjd så det finns inte! Klänningen e precis sådan som jag vill ha den, enkelt men stilig.. inte för mkt pärlor men ändå ngr :) SuperDuper <3 Färgen är "Passion" (lite mörkare lila)

Precis promenerat en pytte stund, ska kolla film nu.. :P sen laga mat med mams och Pinnen <3 Sen bli de nog vidare till stan :) En bra start på helgen.. :) Så glad att arbetet i skolan gick bra, det va ett stort arbete om migration på väldigt kort tid!! Men vi klarade de bra, som de flesta andra!! (HÄRLIGT)


Ha en bra helg <3 Som kmr gå lika fort som alltid, så passa er xD

För snart e de måndag igen :(

Ovido - Quiz & Flashcards