My Life Now

Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Aspegren - 24 januari 2010 18:31

Egentligen en tråkig dag, den symboliserar att helgen är slut och att skolan/jobb börjar dagen som kmr !! Men idag ha varit en härlig dag <3 Vaknade halv tio (hyfsat sent "/..) åt frukost, tog på mig träningskläderna och satte mig i bilen :) För jag skulle va hos min bejbíe P kl 11 :) Klingade på dörren och en pigg P stod vid dörren :) Härligt asså (A)

Sen va de bara en väldigt lång promenad som väntade :) gick nog nära milen, va ute i 1,5 - 2h :D:D Duktiga vi e asså xD Men det va härligt att gå en lång promenad me en härlig flicka.. När vi kom hem till henne, så fixade vi varm chocklad och en toast :P Sen gosade vi ner oss i sängen och lyssnade på musik !


Det bidde en superduper härlig dag :) Även om det fanns funderingar över skolan/händer sen osv... Tack för en härlig helg alla som bidragit i den :) Puss och sov gott, för nu ska jag lägga mig och kolla på film :)

Ovido - Quiz & Flashcards