My Life Now

Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Aspegren - 22 januari 2010 16:56

Endast en lektion idag, fast den varade i 4h xD !! Men jag och L jobbade på bra med uppsatsen och vi kom nog nästan halvvägs :) Känns grymt bra faktiskt.. började igå och den ska vara klar om 1v :S men det klarar vi :)

Sen mötte jag upp mams på stan, vi åt ute och sen handlade vi lite innan vi stack hem :) Hemma fixade jag lite, plockade undan på rummet eftersom jag få främmat ikväll :) Så kan ju inte så koatiskt ut xD !! Men rummet ser fint ut nu, ha precis hoppat ut ur duschen efter lite träning :P

Ska fixa lite till, sen blir det att börja laga maten med Mams :) Hemlagad pizza idag, mums asså <3 Sen bli de ngn film att kolla på och kanske ngr bilder :) vem vet ;) !? (inte jag iaf xD)


Ha en trevlig helg folket :D

&såklart mina underbara vänner som ska ta de lugnt<3

Ovido - Quiz & Flashcards