My Life Now

Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Aspegren - 6 januari 2010 16:47

vilken sida man än har, t.ex fb lr msn så ska man ha en visningsbild! okey att vissa personer ser sämre ut på kort än i verkligheten xD inte så grymt roligt att lägga upp kort på sig själv, för man tkr aldrig att man själv blir bra "/ men alla ens kompisar blir super :P stort dilemma !!

Idag har jag iaf lagt upp ett kort på mig fullproppad med kläder då det behövs i denna kylan och med en snowboard som fötterna sitter fast i !! den bilden är helt okey, då man endast ser mina ögon :) men det e ändå väldigt viktigt för mig att ha kort på vad jag varit med om, för att kunna glädjas åt de sen :) därför äger jag en kamera som man kan stå bakom ! :)

Ha de bäst <3 här i snön e de super <3

Ovido - Quiz & Flashcards