My Life Now

Alla inlägg under november 2009

Av Aspegren - 21 november 2009 17:55

Igå va de Middag och Bio med ett gäng på 10 personer <3 Det va lasertufft ;) Hoppas du läser L, att jag lägger in lite norska fraser xD!!

Idag va de genrep med mina barn inför tävlingen :) Det gick superbra !! De e såå duktiga :) Sen va de fika på stan.. sen bar det av till A och hjälpte honom med svenskan :( Lyssnade på lite musik me, han e personen som lär mig lyssna på ny annorlunda musik :) Tack vännen <3

Nu ha jag precis bakat morotskaka :) Ska till L&D på middag, känns lite som tredje hjulet i det kärleksparet.. Men ja ska nog klara mig :) De bli nog glada över efterrätten iaf <3

Imon bli de plugg, träning och mer plugg !! Svenska "/ Men det kmr gå bra (A) På måndag e de Lund me projektet, kmr gå super <3

Av Aspegren - 20 november 2009 23:05

Igå när jag åkte till skolan tyckte jag solen gjorde så härlit ljus på himlen och i detta fall orkar jag inte förklara på ett nördigt sätt!!

Jag älskar iaf sånna himlar, där man kan se många olika färger och det e såå underbart! Som i morse när jag åkte till skolan va det inte många moln på himlen <3 Det såg så underbart ut (A)

Att bara drömma sig bort, 20grader kallare och 2meter snö <3 Jag går runt i termos och jacka som jag kan åka snowboard i och har snowboarden på ryggen :) Det e inte så många veckor dit, men just nu känns de länge till :'( Det enda som fattas e du, än så länge förstår du det bara inte.. Fast vet inte om jag saknar dig lr känslan "/ Både och e ett bra svar :) Men min hjärna e fortf förvirrad "/ Jag vill gå runt i snön och bara drömma mig till det vita landet där jag kan åka nerför backarna och känna mig levande <3

Av Aspegren - 19 november 2009 21:18

Skönt att basta :) Hämta A på vägen till F, där oxå S va!! Vi skulle basta vid sjön och ha trevligt.. :) Dessa killar e grymt härliga att prata med och man vet aldrig var samtalen slutar :P Men det känns ändå helt okey!! De e trevliga :)

Nu e jag hemma, sitter i sängen och kollar på tv (A) Det e Clee ju ;) Denna serien verkar helskön :D Dricker varm chocklad me <3 såå gott :) Ska dricka de på lördag när jag ska fika på briggen :)
Imon bli de bio <3 New moon (twilight 2, för alla som inte vet de) Ska bli skoj skoj!! vi e typ ett gäng på typ 10pers :P Kanske elva :P Jag vet inte riktigt, de e ju S som ha bokat biljetterna :P Så jag längtar till imon <3 Tror denna helgen kmr bli super :)

Av Aspegren - 18 november 2009 22:26

Imorse när jag vaknade ville jag inte stiga upp :( Jag tvingade mig själv, men när jag står i köket så ta allt såå lång tid och sen sitter jag egentligen för länge vid tv och "kollar" på nyheterna som redan slutat!! När jag ställer mig i rummet och ska fixa håret vill såklart inte det häller som jag vill !!
Jag e glad att busskortet funkade, jag kom till skolan hel och klarade skoldagen + vaccinet med bravurst ;) Så nu ska jag sova och morgondagen ska bli så mkt bättre <3
Att jag också längtar till fredag och helgen :) Gör det ju inte mer frustrerat att det e torsdag imon och bara en dag kvar till fredag <3 New Moon premiär <3

Av Aspegren - 18 november 2009 16:00

Då jag och många andra gått med i Svinklubben idag och är grymt pigga :)

Än så länge känner jag ingenting.. vet inte om jag ska säga att de flesta e gnälliga eller att det komr om ngr timmar och jag kommer kräla på golvet av ömhet/sjukdom !! Men vi håller tummarn på att jag förblir så frisk som jag kan vara :)

Drack precis varm chocklad <3 Ngn av e drycker som är grymt god :) Oxå på tal om goda saker, så älskar jag min nya parfym ! :) De e DKNY nya :) Den luktar så gott <3 Glad att jag köpte den (A)

Av Aspegren - 16 november 2009 15:58

Sitter i skolan, precis slutat webbdesignen :) Idag gick de bra :) Lärde mig hantera photoshop, vilket typ aldrig inträffat i min värld tidigare(eftersom jag försökt)!! Haha, men tack vare min lärare i webbdesign och mina kamrater på den lektionen så gå de super :)  

Nu väntar jag på att klockan ska bli halv fem, så jag kan gå till tandläkaren och sen vidare till min matta/trampett grupp!! Vi ska tävla snart igen :) Det kmr gå grymt bra <3 De e duktiga när de kan vara det, oftast iaf xD !!

Men nu måste jag gå och byta om, för kan ju inte ha jeans när man är ledare !! Fast lär frysa när jag ska traska till tandläkarehuset och sen tbx till gympasalen :( Jag överlever säkert, men vem värmer mig när jag kmr hem "/ ??
Ha de bäst, endast 13dagar kvar till 1:a advent <3 Jag älskar Julen <3

Av Aspegren - 15 november 2009 18:50

Ja, en dag kan bestå av mkt !! Idag har det varit en berg-&dalbana.. "/
Men det känns ändå bra nu, det hade inte vatt rättvist mot dig annars :( Man kan inte bara lyssna på sig själv, utan på personen jämte än :) Men det var ändå hemskt, att bara lämna dig där! Iofs så vet ja att vi kmr träffas igen, men när!?
Ändå att man kan träffas efter ett förhållande som vänner, det betyder grynt mkt! Vi e ändå i en ålder där man ska kunna fortsätta prata med sitt ex. Man ska inte göra slut, beskylla den andra på allt och bli ovänner... de e endast omoget!! Så bättre än så e vi :) Du kmr ändå va en underbar vän :) Tack för allt <3

Också trevligt att träffa A idag, så jag kunde få reda på vad hon hade haft för helgbravader xD !! Oxå diskutera skolan och allt som det innebär, uscha.. sitter med mina KeB-böcker jämte  mig.. borde skriva den där jävla labbrapporten !! Bara stirra på dom just nu "/ !!

Av Aspegren - 14 november 2009 10:29

Igå kollade jag&L på bio :) 2012 ;) Den va helt okey, men väldigt överdriven !

Om jag nu ska kommentera från min NV-sida jag har, så skulle ju allt kunna hända :P Men inte så gigantiskt mkt som det gjorde xD !! Filmen var bra fixat, känslor fanns, huvudpersoner som spelade bra.. :) Iofs så visste man hur filmen skulle sluta redan efter 30min, men den va ändå bra :)

Filmen var 2h och 38min lång.. men det gick mkt snabbare än väntat !!

Idag vet jag inte vad som händer.. vi få se.. kanske ut och gå snart (A) Men just nu kollar jag idol, spelade in det igå eftersom jag var på bio när det var live-sändning!!

Nga av mina kära skolkamrater e i skolan nu och har öppet hus :) Good for them ;) Men ikväll bli de tacos hos Lotten med familjen och sen få jag se vilka planerna blir med vännerna o.dyl <3

Ovido - Quiz & Flashcards