My Life Now

Alla inlägg den 26 november 2009

Av Aspegren - 26 november 2009 22:12

Idag, kanske mer/mindre än alla dagar, så har jag insett hu mkt jag älskar mina vänner <3 De är underbara, snälla, hjälper mig, gör mig glad, jag pratar med dom om kmt och tvärtom!!
De håller mig sällskap på min fritid och de förlänger mitt liv till TUSEN :D Tbx när vi bastar så vet vi aldrig var ämnet slutar.. När vi diskuterar en film i skolan så tkr de flesta olika men det diskuteras&respekteras :) Vi hjälper varann med läxor och pluggningar till prov :P Utan dom så hade jag inte klarat av dessa 2½år på gymansiumet med mina betyg :) De är mina små änglar, hela bunten & alla är unika för sin sort !!

Jag tkr de e helt underbart hur alla kan vara såå olika, men hu hade världen varit om alla varit likadana "/ ?? Det kan man fundera på ganska länge ;)
Okey att de finns positiva/negativa saker me alla, men vafan ingen kan va "perfekt".. det ordet e inte bra, för alla e unika&speciella och är på sitt sätt xD Sen ska man bara hitta ngn som älskar en för den man är, ngnstans finns han <3 Bara att leta&vänta :P !!
Nu bli de sova, bussen till skolan imon och jag ska försöka vara pigg :O !! Så nana sött :)

Ovido - Quiz & Flashcards