My Life Now

Alla inlägg den 25 november 2009

Av Aspegren - 25 november 2009 20:41

Jag e ganska galen i julen :) Jag älskar årstiden, snö, känslan för att det är jul och allt som händer med släkten i december <3 Det är faktiskt slåss på första plats mot sommaren, men de har ju helt olika känsla !!
Som alla borde vet e de 1:a advent på söndag, vilket betyder att julsakerna ska vara uppe !! Jag pyntade mitt rum idag (A) Det blev ursnyggt <3 Det är sådan mysig stämmning i hela rummet, skulle bara kunna ligger i sängen och njuta av hur fint det är ;)

Jag&Mams tog ner sakerna till hela huset i söndags, då julpyntningen tar ett tag i vårt hus :) Det ska vara klart på fredag, då vi får besök och middag av en snälle familj :P Och på söndag bli de lussebulle bakning <3 Love Christmas <3
Även om jag e proppad med plugg, shoppande, släktmiddagar och andra festligheter fram till nästa år <3

Ovido - Quiz & Flashcards