My Life Now

Alla inlägg den 5 november 2009

Av Aspegren - 5 november 2009 22:01

En dag som ändå gått snabbt, att jag imorse vaknade av klockan och trodde jag inte sovit ngt alls :( Tyder ju på att jag ha sovit asbra inatt och va pigg när jag stigit upp :) 3h me KeB kunde inte dra ner humöret idag :D Sen gympa, så va super skoj när K höll i lektionen och vi gjorde tablåer (tror jag det hette xD ) Man bygger massa saker med sig själv och andra personer, t.ex pyramider o.s.v :)

Sen hem och tränade, ha pluggat lite *stolt*  :)

Nu ligger jag framför datan i sängen, måste nana kudden snart ;) och så ringer klockan 6.10 imorgon igen... Men morgondagen kmr bli KANON.. Träffa gänget hos A :) Med mat, efterrätt och det trevliga sällskapet som ska dit går inte att klaga på <3 Så imorgon ska solen gå upp så jag kan uppleva denna SUPER dag imon (A) Då jag redan har POSITIV inställning tills imon, så kmr det bli gittigt redan från början ;)

Nu lipar snart kudden för den ha inte fått ngn godnattsaga.. så gotta go ;)

Ovido - Quiz & Flashcards