My Life Now

Alla inlägg den 30 november 2009

Av Aspegren - 30 november 2009 22:10

En helt vanlig måndag, skola till halv fyra "/ Sitta och vänta på att klockan närmade sig fem och då gå till mina barn i Matta/trampett :) Det gick bra idag oxå !! De va verkligen värda den där silvermedaljen i lördags <3

Sen bar det va hemåt, middag med Mams :) Lax, potatis och sås ;) Det blev ju super gott !! Sen ha jag pluggat KeB konstant i 2timmar, är faktiskt stolt över mig själv (A) Så nu ska jag sova, sen träna imon bitti och sen fortsätta dejta min kemi-bok som försöker lära mig ngt nytt varje dag ;) Måste nog medge att han lyckades idag, så hoppas han kan fortsätta på samma spår imon !! Så jag inte behöver vojja mig alltför mkt "/ !!

En LÅNG sovmorgon imon.. klockan ringer ändå innan åtta :P men jag hinner sova mina 8h, annars är jag ändå trött för jag sovit för mkt "/ !! Nu ska jag läsa lite ur Twilight, som alla andra i dagens samhälle har jag ett behov av att läsa boken och inte bara se filmen ;) !!

Ovido - Quiz & Flashcards