My Life Now

Alla inlägg den 10 november 2009

Av Aspegren - 10 november 2009 19:54

En hel dag i Lund, att offra sin sovmorgon som jag har på Tisdagar var kanske helt okey. För hur många gånger i mitt liv får jag chansen att besöka en högskola om jag inte har blivit intagen på den "/
Det var mkt man kunde kolla på och som de hade för att vi skulle se hur det var! Jag kollade på lth för att jag tror jag e mest intresserad av ingenjörstbildningar.. men inte att jag blev klokare idag för det ! Känns bara som ingenjörsutbildningarna innehåller sjukt mkt Fysik (dessutom på engelska :O ) !!

Jaja, men annars har jag träffat E, han pluggar i Lund.. Åt lunch, pratade om högskolan och fick lära mig lite saker om den iaf :) Sen gick jag för att träffa M, trevligt att se att hon mår så bra ändå <3 All kärlek från mig till dig <3

orkar inte kommentera Lunds tågstation mer än KAOS (iaf om du inte är tågvan och får trängas med alla som vet hur det är) Spec när man ska lösa ut en biljett från en automat och det vana tågfolket står i kö bakom mig :S (skrämmande)

Jag kom iaf hem hel, så nu sitter jag i soffan och känner att jag egentligen borde träna eller plugga "/ KeB boken ligger dock framför mig.. men tv:n e ju alltid roligare :) Sitter och lyssnar på James Blunt oxå, grymt fina låtar han skriver.. Iaf i en period som nu (A)

Ovido - Quiz & Flashcards