My Life Now

Alla inlägg den 3 november 2009

Av Aspegren - 3 november 2009 19:43

Fick låna "Djävulen bär prada" av B idag :) Såg halv filmen igå.. men missade resten :( Så är glad vöer att jag kunde se hela nu :)

Den var bra.. mkt sunt förnuft i filmen och jag kan förstå om det är mkt press på ett modeföretag "/ Försökte själv räkna matteD nyss.. gick inte så bra !! Hoppas jag kan göra det bättre imon.. För mina kvällar är ju inte så fullproppade som jag tkr de kan vara !!

Ikväll e de Desperate Housewives, en härlig serie :) Men det bärjar bli lite för mig intriger osv "/ Fast de e ju det verkliga livet är.. alla kränker ner på alla, alla ska se bäst ut!! Många e så egoistiska så de kan inte tänka på ngt annat än sig själva :( Jag tkr de e hemskt.. att omtänksamhet inte kan visas och man inte kan göra ngt för det kan gynna ngn annan !!

Att jag inte är perfekt, men det kan verkligen ingen vara.. Men att bara tänka på sig själv och inte bry sig om det andra eller att visa falskhet, det e det värsta som finns !


Ovido - Quiz & Flashcards