My Life Now

Direktlänk till inlägg 10 september 2010

Fredag :)

Av Aspegren - 10 september 2010 22:33

      Hos mig är det fredag dag :) Hunnit me ganska mkt och jag gillar inte folk som jobbar på bilverkstäder här i USA !! Jag skulle lämna in bilen för att byta en lampa och oljan, frågar om jag ska betala och han säger nej.. Då tänkte jag, jag lämnar tbx kortet till K för hon sa att hon behövde de för de verkar ju inte som jag behöver de mer :P Men vem tror att fallet var så ?? När jag kom vid 1 och hämtade bilen så ber han mig betala ! Först blir jag helt ställd, få ringa K efter numret på kortet och då undrar hon vafö vi inte betalat xD Det löste sig till slut, men ibland kan de bli väldigt fel så man inte fattar hur allt kan lösa sig !


Litet tag sen jag skrev :) men jag ha de toppen, efter jobbet så har jag oftast ngt att göra som träna, träffa kompisar, skola eller så vill man bara ta de lugnt och läsa en tidining :) Så var inte oroliga för att jag inte skriver, då ska ni vara glada med mig för jag trivs verkligen kanon och har saker att göra :) Idag har jag varit hos familjen i 2veckor.. Känns som jag varit här längre, vilket de flesta andra säger oxå :P


Anna har hittat en familj nu, så hon lämnar stället ikväll :( Tråkigt att hon ska åka, men de e ju super för henne att hon har en familj och slipper åka tbx till Sverige ! Så kom nyss hem från en glass-fika med Anna i downtown, super gott va de :)

          


Börjar alledeles strax, jobbar 2-3 sen ska vi typ fira J's bror och så undrade K om jag ville joina dom ! Jag ha inga andra planer så de gör jag gärna :) På kvällen ska de ut, så jag börjar jobba mellan 8-12 inatt :) Men de sover ju barnen, så bli lite myskväll me mig själv på jobbetid <3

Imon är jag helt ledig och då e de månadsmöte me alla aupairerna i området (A) Ska bli skoj, för ha inte träffat alla här än :)


MåBäst<3

 
 
Ingen bild

mams

10 september 2010 23:02

Det känns bra att du har det bra! Pratade du danska med killen som hälsade på?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aspegren - 11 december 2013 09:53


Ikväll blir det biomys :) The Hobbit:  The Desolation of Smaug som gäller :) Kollade på första filmen i måndags för att fräscha upp minnet, så nu är jag redo för att se fortsättningen :D Få väl skriva sen hur den var, men avslöjar jag för mycket så l...

Av Aspegren - 7 december 2013 15:24


Igår fick vi hemtentan, så bäst att sätta igång direkt :P Blev middag och plugga med Jesper och en sneakpeak på Idol då och då för att se hur det gick för dom i finalen! Har en vecka på oss att göra tentan, men bäst at börja direkt annars sitter man ...

Av Aspegren - 5 december 2013 09:26

Hur "gammal" jag än må vara så är det alltid lika roligt att vakna upp och kolla på julkalendern i December :)  Idag gjorde Björn Gustafsson debut i den, så det kan nog bli lite komisk också :)    I skolan är det bara en uppsats, en presentatio...

Av Aspegren - 4 december 2013 17:23

Imorgon är det bara 2v kvar till jag åker till USA :D Så det är bara att tänka positivt och fortsätta kämpa!   Var hos doktorn idag (igen)! Känns som jag känner hela vårdcentralen nu och halva sjukhuset så mycket som jag farit runt! Ryhov, doktor...

Av Aspegren - 26 november 2013 17:17

Var för en vecka sedan, fasiken vad tiden går fort för det känns som den var igår! Men middagen blev lyckad, massa skratt, fina tal och mingeltävlingen med styrelsens egenmålade tavlor var succé! Alla har en konstnärlig sida om man vill iaf :)    ...

Ovido - Quiz & Flashcards