My Life Now

Alla inlägg den 21 september 2010

Av Aspegren - 21 september 2010 08:45

Igår hände inte så mkt, var lite snyvig och som min värdpappa sa "Du är känner dig tillräckligt hängig för att vilja kalla dig sjuk, men du orkar ändå med jobbedagen" xD Han e oxå lite sjuk "/ !

Jag skulle egentligen börjat 1-6, men de va en playdate för H&W som blev flyttade :P Så jag började inte förrens halv 5 !! passade H under W's fotbolls match och sedan så hängde jag me familjen och åt på ngn taco/burrito-resturang (inte tacobell, lr liknande snabbmats-grej) :) ! En väldigt trevlig dag, fast fram till halv 5 så hade jag inte så mkt att göra ! Letade mig fram till bibblan på colleget och gjorde min pp till ett muntligt föredrag om Anne Geddes, hon är en bra fotograf (A) Sen gick jag och tränade och sen sov jag lite, så kroppen kunde få vila lite innan kvällens arbete xD ! Pga min väldigt lilla snyva så tyckte jag de va bäst att vila lite, så jag kan va frisk snart :D


Nu har jag precis skypat me mams&paps och momo&mofa, tänk att de blivit så tekniska att de kan skypa me mig :P Sen vet jag ju att de även läser min blogg, så få ju va lite snälla mot dom ;) !! <3 Börjar jobba snart, så ska till Safeway innan för mjölken tog slut imorse...


MåBäst<3

Ovido - Quiz & Flashcards