My Life Now

Alla inlägg den 15 september 2010

Av Aspegren - 15 september 2010 18:47

Ikväll är de skola som gäller, i 3h :D Jag går digital foto och jag hoppas att de e lektion idag.. förra veckans lektion var inställd "/ !

Igår var en konstig dag, H hade e"Jag-längtar-efter-mamma-dag" Så allting var väldigt negativt, men de gick bra ändå! Barn är ju barn och de kan ju bara diskuteras hur mkt mamma-gris jag var när jag var liten xD Så jag ska nog inte gnälla så mkt över att hon längtar efter sin mamma... !!  

På kvällen blev de lite fotboll och sen så åt jag middag klockan sju som bestod av en Bauguette från PortOfSubs och en chockladmuffins (A) Kollade på 27dresses, en härlig film me Katherine Heigl och eftersom jag va ledsen över att jag inte ha så mkt att göra på kvällarna här än (De kmr bli en del framöver, när snön kmr xD) så grät jag typ hela filmen ! Så idag när jag ska till skolan, så hoppas jag på att hitta ngn ny vän som bor här i "stan" som jag kan umgås me efter jobbet ! Men jag har ju alltid familjen, vilket är toppen för de e lätt att prata me K&J och barnen är helsköna vissa stunder :P


MåBäst<3

Ovido - Quiz & Flashcards