My Life Now

Alla inlägg den 28 september 2010

Av Aspegren - 28 september 2010 20:45

Sitter och vantar pa att K&J ska komma hem :) K hade ngn intervju i TV idag, sa jag hoppas verkligen att de gick bra ! Men idag har de verkligen varit toppen :D Imorse tranade jag, skypade me mams&paps och bror och sen sa hamtade jag H ! Det gor jag nastan varje dag, 1h biltripp om dagen MINST !! Men jag e van nu, sa avstand e inget problem xD

Akte hem, fixade lunch sen ville hon att jag skulle fixa hennes har for mitt har var sa fint idag :) Gjorde en inbakad flata och sen nar K kom hem sa blev hon alldelese till sig, sa snart blir jag ng harfrisor oxa (A) Vi akte till stora parken och lekte med stekande lava under oss och sen sa "korde" H oss hem :P Det va roligt !

Val hemma sa gjorde jag middag, W ville ha spindlar (som han aldrig far) Sa idag gjorde jag olika middag till dom xD ! Men de va de varda, de skotte sig toppen sa efter middagen sa blev de en liten glass var :)

Nu ligger de i sangen, jag hopas verkligen att de sover ! Jag brukar klara av att natta dom, men ibland sa langtar de ju for mkt efter foraldrarna !!


Live, Love & Laugh <3

Ovido - Quiz & Flashcards