My Life Now

Alla inlägg den 23 september 2010

Av Aspegren - 23 september 2010 10:00

Snacka om att tiden går fortare än man tror att den ska göra.. Första månaden har gått bra, känns konstigt att de va så pass nära som jag va i NYC med alla älskade AuPairer på skolan i NY <3

Familjen är super, barnen är mestadels underbara (A) De e ju barn, så de kan ju inte va på topp varje dag ! Men varje dag går bättre och de känns toppen <3


Har nog mer att göra än jag tror när man inte har så mkt tid att sitta vid datorn osv, så jag har att göra och jag trivs verkligen med livet här :) Det är lite skola, jag måste ta massa kort på landskapet här ( det är min läxa, jobbigt värre xD ) !! Jobbet tar en del av tiden, sen ibland så äter jag middag me familjen efter jobbetid för de e härligt att höra hur deras dag har varit och vara lite mer med dom :) Det är inte så ofta man träffar dom och man kmr mkt närmare familjen nu i början genom måltider :) Ibland lagar jag maten, så då blir de lite svenskt inspirerat men sen börjar jag fundera va som egentligen är svensk mat :O Köttbullar och potatis och lingonsylt xD ! Men man kan ju inte laga det varje gång xD !


MåBäst<3



Ovido - Quiz & Flashcards