My Life Now

Alla inlägg den 6 september 2010

Av Aspegren - 6 september 2010 17:15

      Sitter pecis och äter ananas, köpt på Safeway och den är färsk och skivad :) Gott e de och så slipper jag kladda med att skära upp den :P Kom precis hem från stranden på mig lediga dag, träffade Annalie där me hennes två värdbarn :) Imorse tränade jag och sen så tänkte jag "Jag åker till stranden, vädret e varmt, inga moln på himlen och bara en tid att passa ikväll när jag ska på middag me Anna". Alla som känner mig vet att jag inte smörjer in mig för jag tkr de e lite onödigt och om jag gör de använder jag typ faktor5 lr ngt xD ! Så jag ha ungefär varit på stranden i 4h kanske.. mitt under solen och nu när jag kom hem märkte jag hu röd jag va :O Upps, de e sånt som händer när man är 2000m närmare solen och inte lika mkt skyddar en :P Kanske ska börja använda solfaktor, lr va tyks?


Annars har helgen varit bra :) Jobbat fredagkväll, lördag- och söndagfm :P På kvällarna har jag varit me Anna&Annalie som bor hyfsat nära mig :) I Lördags hyrde vi en film och köpte thaimat (åt typ 1/3, fan va mkt mat man får xD Men jag är ju i USA), så kollade på "When in Rome" En väldigt bra film, tkr den e sevärd när den kmr till Sverige om den inte redan är där lr om den kmr :P Igår så va vi på bio i Reno :) Kolade på Vampires Sucks, en bra film me mkt av parodi på twilight filmerna :P



En bild från stranden i Incline Beach :) De flesta dagarna ser ut som denna, solen skiner, lite/inga moln på himlen.. Dock är vattnet kallt "/



Åt lite mat innan bion började :) Så detta är tjejerna jag pratar om, Annalie & Anna :)


MåBäst <3

Ovido - Quiz & Flashcards