My Life Now

Direktlänk till inlägg 29 maj 2010

Fullpackad helg :)

Av Aspegren - 29 maj 2010 23:43

Fortfarande lördag och jag må kanon :) <3

Igår var det bio i K-krona me Therese och Vicki :) Kollade på Sex&theCity2, grymt bra :) Roliga skämt och fin salong (Har inte varit där sedan de byggde om :P ) Efter filmen stannade vi lite i staden och pratde på en pub :) Vicki körde hem och jag och Therese satt och pratade för fullt.. lr iaf halva resan tills jag satt och nickade till i baksätet xD !!

Lördag.. upp tidigt och sprang, måste ju hålla igång efter varvet :P Sen fixade Mamas mig och vi skulle ta fina bilder med bal- och studentklänningen :) Så finfint :) Körde runt till 3olika ställen, sen blev de lunch på Mc (inte ofta det händer) Därefter hämtade vi upp två loosta tjejer på vägen hem och de hjälpte mig laga mat :) Nu har de precis stuckit hem :( Men det har varit en super helg <3 Kunde inte blivit bättre och kan fortfarande inte tänka att de kan bli ett tag tills jag ser dom igen... lr iaf Therese :(

Efter endel glas och kortspelet 500 så snurrar det nog i huvet på alla.. När Ville kläcker ur sig "Det här är inte rättvist när jag inte ser korten" !! Hmm, man kan ju börja.. och sen sitter Gustav med korten i handen (Blev väl lite tjejsnack :), nu sitter hon grymt nära min stol) och säger "Jag tkr inte om s**&sånt" och jag svarar "Men sitt inte så nära då xD"

Det är lite svårt att förstå situationen, men tack för en super helg girls :) Kmr sakna er <3 Good luck in Norway, medans jag intar USA :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aspegren - 11 december 2013 09:53


Ikväll blir det biomys :) The Hobbit:  The Desolation of Smaug som gäller :) Kollade på första filmen i måndags för att fräscha upp minnet, så nu är jag redo för att se fortsättningen :D Få väl skriva sen hur den var, men avslöjar jag för mycket så l...

Av Aspegren - 7 december 2013 15:24


Igår fick vi hemtentan, så bäst att sätta igång direkt :P Blev middag och plugga med Jesper och en sneakpeak på Idol då och då för att se hur det gick för dom i finalen! Har en vecka på oss att göra tentan, men bäst at börja direkt annars sitter man ...

Av Aspegren - 5 december 2013 09:26

Hur "gammal" jag än må vara så är det alltid lika roligt att vakna upp och kolla på julkalendern i December :)  Idag gjorde Björn Gustafsson debut i den, så det kan nog bli lite komisk också :)    I skolan är det bara en uppsats, en presentatio...

Av Aspegren - 4 december 2013 17:23

Imorgon är det bara 2v kvar till jag åker till USA :D Så det är bara att tänka positivt och fortsätta kämpa!   Var hos doktorn idag (igen)! Känns som jag känner hela vårdcentralen nu och halva sjukhuset så mycket som jag farit runt! Ryhov, doktor...

Av Aspegren - 26 november 2013 17:17

Var för en vecka sedan, fasiken vad tiden går fort för det känns som den var igår! Men middagen blev lyckad, massa skratt, fina tal och mingeltävlingen med styrelsens egenmålade tavlor var succé! Alla har en konstnärlig sida om man vill iaf :)    ...

Ovido - Quiz & Flashcards