My Life Now

Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Aspegren - 7 maj 2010 21:27

Okey, dock ett prov imorse !! men de va färdigt på 1h och sen va de lite fix me skolarbeten som skulle med till Turkiet :P Även på semestern måste man plugga, men man slipper iaf vara i skolan osv :) Utan plugga på stranden <3 Det är effektivt och super trevligt :)

Väl hemma blev det lite fika hos momo&mofa och sen hem för att packa de sista :) Beställde även resa till Gbg den 12 juni, då det är återträff för UF -10 (A) Super kul de ska bli :) Vid 17 blev de till M me gamla gänget :) Vi traskade till after work på Rökeriet och det blev en trevlig fredags lunch :D Så härligt sällskap så vi stannade lite hos M innan jag stack hem och de stack till P !! Det måste göras om :)

Glad att väskan gick igen, när jag väl ställde den på vågen så vägde den precis 15kg :O Woopsi !! Så jag bytte parfym, la över lite i handväskan och nu har det fixat sig :) Kl.2 kmr bilen som gör mig&L till Kastrup :) Härligt !! Kanske ngt litet inlägg i Turkiet, måste kolla mig mail eftersom jag håller på att matchas med familjer i USA :) Men min gulliga V kollar min profil och uppdaterar mig om det händer ngt <3 Tack bejbíe (A)


MåBäst i Sverige <3 Turkiet/Alanya.. här kmr jag :D

Ovido - Quiz & Flashcards