My Life Now

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Aspegren - 4 maj 2010 10:49

Igår hade jag sista träningen med måndagsbarnen på gympan "/ Sorligt, sånna härliga tjejer som man måste lämna !! Men det har varit en fantastisk upplevelse att träna dom och se hur de utvecklats på de 4 terminerna jag varit där :) Översvämmades av massa kramar.. kmr sakna dom :( !!


Men även det roliga.. Det närmar sig Turkiet !! Resväskan ligger framme och håller på att packas :) Igå testade jag kläder för att kunna bestämma mig vad som skulle me :P Åker på lördag morgon, så skönt ska det bli :) Annars är det bara 4 seriösa veckor kvar i skolan och 7 saker att göra :) Det e inte värst mkt och jag längtar efter studenten :) Både balklänningen och studentklänningen hänger i garderoben och väntar på den rätta dagen <3


Ha de Bäst <3

Ovido - Quiz & Flashcards