My Life Now

Alla inlägg den 1 maj 2010

Av Aspegren - 1 maj 2010 21:48

Igår va de en trevlig kväll me V :) Vi grillade kycklingspett och fixade hemgjorda klyftpotatis <3 Det blev super gott :) Fixade egen sås oxå, mäster kocken nr 1 (lr inte xD ) Dock kom jag på att vi glömde vitlösbrödet "/ V, du kunde ju påminnt mig :P !! Med mkt kortspelande och film, så körde jag hem henne och sen kröp jag ner i sängen :) Alltid härligt att sova (A)

Idag ha de vatt slapp, mkt tv, lite spel och sen cyklade jag till momo&mofa för att laga lite kläder :) Bättre än att köpa nya iaf !! Vid 5 började jag fixa pizzan för M kom vid 6 och vi skulle äta :) Trevligt värre, för de va ett tack sen sist "/
Efter pizzan kollade vi på Avatar (en bra film, måste ses) !! Även idag blev de kortspel och nu sitter M och leker med kameran :) Vi börjar nog bli trötta :P Men det har varit två härliga dagar och imon bli ännu en bra dag :)


MåBäst&SovGott <3

Ovido - Quiz & Flashcards