My Life Now

Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Aspegren - 20 maj 2010 19:56

Med mkt om och men så ha allt löst sig me lastbilen, bara ingen gnäller nu.. Saker att fixa och ingen lyssnar på den som ordnar de "/ Sen träffades jag och A idag för att handla lite till champagnefrukosten och kolla va allting skulle gå på ! :) Pengarna räcker ju iaf, så vi kan nog göra något med med resten oxå :) Frågan är bara vad xD !

Med Kemi-provet imorse som jag hoppas jag klarat VG på, blev de samhällskunskap uppsats om kvinnomisshandel !! Ett hemskt ämne, men bra att veta mer om :) Tråkigt att det existerar !! Nu är det endast 3 saker kvar i skolan :) :) och exakt om 3veckor så har jag sprakats ut :) Är världens gladaste student och firas av vänner, familj och släktingar <3 Så jävla otroligt, kan nog egentligen inte fatta det !!

Så eftersom solen var framme idag så blev de att sola, måste ju hålla kvar min solbränna :) Och i helgen bli de Gbg <3 Hoppas solen skiner lite så de inte bli för kallt att springa :)


MåBäst <3

Ovido - Quiz & Flashcards