My Life Now

Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Aspegren - 17 maj 2010 16:44

Hade mitt muntliga i FyB idag :) De gick bra.. Pratade om galaxer och som tur behövde jag bara göra det för min klass och inte 2 andra oxå :P Sen ringde jag och pratade lite me CC, haft en del familjen som försvinner efter ngr dagar.. Känns så tråkigt när man inte hinner prata me dom "/ Men snart dyker nog en ny familj upp :)

Så eftersom jag egentligen inte hade ngt lektion efter 10 så blev det en lunch me Viktoria :) Pratade lite och bestämde middag för vi ska kolla på eurovision :) Sen blev de tbx till skolan, jag hade lite självdisciplin och pluggade progB (prov imon, och det bådar inte gott !! ) Nu sitter jag med Ke-böckerna igen, men endast ett kapitel kvar att sammanfatta :) Om man få skryta me dig själv så e jag duktig ibland :) Men helsike va jag längtar till Studenten, det som ger mig energi till den sista spurten <3


MåBäst <3

Ovido - Quiz & Flashcards